Fredag

Hela denna vecka har varit typ bpte skön o jobbig men jag tror att jag e nere för att jag har väldigt mkt just nu oså plus att jag inte fick biljetter oså men aa livet går vidare... Men jaa vad ska jag säga? Jag e typ forever alone som vanligt oså o dom som man vill träffa har andra planer så då går det inte att träffa dom osv.. Men aa ni fattar att jag inte e på humör alls kommer typ va Depp hela dan imorron o kommer typ bara ligga i min nya säng imorron!! Jag vill typ dra ut med några tjej kompisar typ till stan käka osen gå på bio osen typ dra hem till nån o bara mysa.. Men iaf på höstlovet så ska jag mamma o mormor åka över till Åland bara över dan oså!! Plus killarna kommer på torsdag elr fredag! Hoppas torsdag o åker på lördag så man har en chans att träffa/se dom! Men ja ska väl läsa noveller elr nått nu för orkar inte gå o lägga mig!! Men orkar inte blogga o känner att det blev väldigt många men nu men det får ni stå ut med!!

Ifrån igår när jag va med Ida o Emelie inne i stan!! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0