Denna veckan..

Usch.. denna vecka har varit jobbig visst det e bara onsdag idag men ändå... har typ legat o gråtit sen i måndags typ för att jag inte fick några biljetter. men aja livet går vidare typ.! men iaf idag så e jag ledig o har inget att göra.. mamma ska iväg oså o alla kompisar e i skolan så då blir det att man sitter här hemma helt forever alone hela tiden typ! Ehm jaa snart e det höst lov o det ska bli så j*vla skönt!! kunna sova ut oså! men killarna kommer typ komma på fredag kanske tidigare för de ska ju uppträda på xfactor så aa, får väl stå utanför o hoppas att man får se/träffa dom! Ja vad ska jag mer skriva livet rullar typ på.. ganska mycket har det varit i skolan oså men aa man får väl kämpa vidare! o till dom som säger att Barn o Fritids programet e chill, då kan jag säga det det är inte så! Visst vi kanske inte har läxor men man måste ju hinna klart med allt oså! plus jag fick F nu på första matte provet o vi läser den typ lättaste matten :P men aja skit samma!! ska väl ta o byta om igen osen så lägga mig ner o kolla på film resten utav dan..

Saknar flashmoben.. typ dom bästa dagarna på hela sommarlovet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0