Lovet e över!! -.-

Jaha detta va sportlovet nu då.. Men har prao nästa vecka så de e nice ;)
Men jag har inte kunnat bloggat för jag har inte haft tid oså har jag inte varit hemma på dagarna oså.
Jag kanske skriver imrn men det gör jag om jag orkar för e skit trött nu så a..  Jag börjar även typ bli förskyld :/ inge bra.. för pappa e förskyld o han blev det igår men man vet aldrig han kanske har smittat mig för jag fryser ass mkt har tights linne en tunn kofta o one picen (?) på mig o jag tycker att det är kallt.. men aja ska kolla på tv elr nått nu oså vill jag bara säga tack t alla personer idag som va där borta på x factor men jag var bara där som stöd t mina vänner.. va m massa roligt folk o ni jätte duktiga o ge inte upp hoppet om era drömmar!! :D<33

Puss <33

Dj:n som spelade musik hela tiden när vi stog i kön oså ;)


Kommentarer
Bella<3

Tack själv! Jag ska aldrig sluta drömma :P <3

2012-03-05 @ 16:00:40
URL: http://sjunga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0