I skolan!!

Hejhej!! Just nu så sitter jag i mediateket o har svenska men skulle igentligen haft engelska men vår lärare har nationella m 6orna så då fick vi ha svenska ist.. Men aja sitter här o har tråkigt o lyssnar på ljudbok för första loggen t krigromanen ska va inne på fredag o jag har inte läst nått så a.. Men hur mår ni?? Själv mår jag bra men trött. hmm ja vad ska jag skriva? Kanske inte kmr blogga så mkt nu på senaste tiden för kmr säkert ha massor utav läxor o prov oså.. -.-'

Puss <33


miss u grils.. Nån måste ha ett event snart igen!! <33


Kommentarer
bella

Hej! Vad gulligt av dig! tack så mycket,jag är jättelycklig att jag vann :-D ja asså bella är ett awesome namn/smeknamn ;-) karm!

2012-03-20 @ 23:47:26
URL: http://novelmaniac.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0