Freeedag!!

Det är Fredag idag!! Wohoo :P Men iaf skolan var som vanligt men fick håltimme på slutet på NO:n så a kom hem 1timme tidigare ;) när jag kom hem så va jag ute o typ sola ;) men funderar på att ta brorsans keps eftersom han inte använder den.. Men aja imrn så ska vi t Västerås o på Söndag så ska jag in t stan för att träffa Laila o Ronja!! :D har inte träffat dom brudarna sen arlanda :o o det var för 1månad sen så a.. på påsklovet så ska jag träffa Nancy o Miranda ska kolla m Elin, Elena o fler om vi inte kan ses elr nått ;) men ska äta nu!!

Puss <33


Why do I miss it so much??


Kommentarer
Sara

Hej vet du hur man gör header till bloggen ?:)

2012-03-24 @ 13:00:34
URL: http://kunskapislam.blogg.se/
Lydia

Heej jätte fin blogg!

Besök gärna min novellblogg om 1D! :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0