Fredag!!

Hejhej!!

Idag är det Fredag!! o imrn är det melodifestivalen final o jag hoppas att Loreen vinner.. Men iaf så ska jag prata m mamma o pappa ikväll ang london 2013 om jag får köpa biljetter elr inte för jag tror att vi kmr åka dit ;) Men iaf så har jag o Rebecca planerat allt oså igår så såg jag att Sandra ska oxå dit då så vi får se om man träffar henne där. :) Just nu så sitter jag här i mina sov kläder :P orkar inte fixa mig nu men ska väl börja fixa mig o äta lunch oså. Men kankse skriver ikväll för jag e fortfarande hos mormor o kmr va här tills tidigast imrn.. Men mamma o pappa kmr hit ikväll så då ska jag prata m dom.. Men om jag får så ska jag sitta taggad framför datan kl.9 o biljetterna släpps kl.10 o de bra platserna kmr ta slut direkt så måste vara allert (?) Men ha en fortsatt trevlig Fredag oså kanske jag skriver sen :)'

Puss <33


När jag har tråkigty så fixar jag olika bakrunder o headers oså ;) Men här är på de som jag älskar fast det finns fler personer som jag älskar men detta är mina 2 Bästavänner o artisterna som står närmast mig o det är ju självklart One Direction o Eric Saade<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0