Blogg paus!!

Jag kommer ha en blogg paus för jag mår skit rent ut sagt.. har sutit o typ gråtit sen 10 här på kvällen för olika anledningar oså tänker man på olika gammla saker oså.. men jag vet inte när jag kmr tillbaka men om ni vill ha kontakt m mig skriv på fb, twitter elr skicka sms elr ring mig för jag har på mobilen dygnet runt o e inne på fb o twitter 24/7 enligt mina vänner.. -.- men hoppas att ni mår bra iaf oså ska jag komma tillbaka så fort jag mår bättre för just nu är det skit som jag sa tidigare o a har berättat för vissa vad som har hänt oså vad jag tänker om mig själv osv.. :'(<333


Gammal bild m världens skönaste tröja som e tuvärr slängd utan att man visste om det
oså e man blod där..<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0