2 bananas for a Pund, 3 bananas for a Euro!!

Hejsan!! Bara #Directioners förstår rubriken!! Men iaf så har jag inte haft tid att blogga för i Lördags så va vi i Västerås o i Söndags så va jag inne i stan m Laila oså träffade Elena oxå ;) En rolig dag det o måste göras om :) o igår så orkade jag inte men jag kommer nog inte blogga på ett tag för jag sitter här med feber, ont i halsen snuvig (helt enkelt förskyld) o va i skolan idag o hade typ feber i skolan men blev sämre nu på kvällen.. o jag fick en fråga hur man gör en header man kan göra det i olika program som photoshop, paint oså men jag gör min header i mobilen o jag använder en app som heter picsart o då kan man göra olika kolars bakrunder oså.

God natt!! <33


Love you sweetheart<33


Kommentarer
Anonym

Vad betyder det???

2012-03-31 @ 15:45:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0