17Mars 1993 föttes du, Grattis Bror <3

Först vill jag bara säga Grattis t min kära broder som fyller 19år idag!! :D
Men min dag har bestått utav att va i skolan hade sy slöjd drog hem sen så åkte vi t Sollentuns sjukhus o fick svar att jag hade inte dyslexi o massa andra saker käka i stna centrum drog hem suttit här hemma typ hela kvällen elr nää har varit nere p bredden en stund men har pratat m Laila oså o ska typ träffa henne o Elena nästa lördag inne i stan oså får vi se om Bella följer oxå ;) Men ska även träffa Nancy o Miranda snart :) Men aja sitter här o pratar m några brudar på fb oså.. Men får se om man kanske ska träffa andra roliga människor snart ;) har inte träffat min underbara vänner Sandra Bergam, Ronja mm :(<3 saknar dom tjejerna :( men aja ska gå o säga grattis t min bror om han e vaken som jag tror han är :P hehe :)

Puss <33





Kommentarer
linnea

Sv: Jajamensan, alla är hur fina som helst, tack så mycket desamma! :)

2012-03-17 @ 18:48:41
URL: http://linneamw.blogg.se/
One Direction Diary

Kul att du gillar det ;)

2012-03-19 @ 18:39:36
URL: http://oneddiary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0