nya blogg.se

Hejhje, just nu e jag på landet (dalarna, falun) o har tråkigt.. internet är så segt oså.. men det nya blogg.se e helt cp ju :o hoppas ej att jag har fått det på datan hemma för just nu har jag mormor o morfars data ;) men iaf så e det midsommar imrn yay elr inte.. asså e redan trött på landet o ska va här i en hel vecka osen så ska jag ta tåget hem själv för mamma o pappa åker hem på söndag o mormor o morfar kommer va här hela tiden på deras semester som vanligt!! Men när jag kmr hem så ska jag höra av mig t ida o emelie o fråga om dom vill göra nått nån dag oså ska jag höra om nån vill åka t grönan med mig nån dag för vill åka dit.. men aja ska väl fortsätta o kolla på fotbollen elr nått.. :P

Puss <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0