Förlåt

Förlåt för att jag har inte bloggar men jag har inte haft tid för haft jätte mycket läxor o prov som måste göras innan imorron o har bara 1grej kvar som jag MÅSTE göra idag annars så får jag IG i historia... Men iaf ska försöka blogga mer men nästa vecka kmr det va svårt för kmr ha fullt upp hela tiden för Basse tar studenten på tisdag oså på torsdag så åker jag t Gotland m klassen o kmr hem lördag kväll/natt sen söndag så e det ledare möte på kansliet oså mån måste jag hjälpa t här hemma o städa förbereda maten oså o på ons så ska jag träffa Halala o Tove om dom e friska oså ;) nej men skriver från mobilen/ blogg appen.. Men aja ha en fortsatt trevlig lördag :)

Puss❤❤

Gjorde bilden lite snabbt 😜



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0