Tagga grönan imrn!!

Hellu, idag har jag inte gjort något speciellt.. Har varit hemma oså drog vi t Täby en sväng till "kusinerna" ;) vi pratade om att vi kanske skulle typ gå på tivoli i Köpenhamn oså tillsammans! Mm iaf imrn så drar jag t grönan m Tove för vi ska se Ulrik oså kommer jag träffa Emelie där för hon skulle oxå dit :) vi ska åka dit vid halv 5 elr tåget går då från Väsby o jag tycker det e skit sent för när jag e o ser Eric så kommer vi på morgonen eller förmiddag fast det e på kvällen ;) men Tove gillar inte åka karuseller så det e nog därför vi åker dit så sent för Emelie skulle åka kl.10 på morronen men vi får se hur jag gör jag kanske åker in tidigare fast tror ej det... Jag vill åka karuseller oså men jag vill inte tränga mig på Emelie o hennes bardomskompis som hon ska åka dit med men aja ska kolla runt lite imrn men ifall det e fint väder så kanske man åker t kvarnbadet först osen så åker man in t stan för mamma o pappa kan stjussa (?) mig t station oså men som sagt vi får se :) just nu så håller jag på o trillar ur min data stol hehe skriver från mobilen :$ hatar att det är kvaft ute asså äcklig värme.. Men skit samma ska kolla på film nu :)) Puss <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0