Snart frissan :D

Wohoo idag ska jag äntligen klippa mig :D Har inte klippt mig sen i december elr nått sånt så mitt hår e skit slitet men kvart i 2 så ska jag åka ner t bredden o klippa mig. Jag ska bara klippa topparna för jag vill behålla mitt långa hår som jag har just nu!! Elr rätta sagt jag tycker det e långt för jag har inte haft såhär långt hår förut så aa.. Det sägs att 1D kommer nästa vecka på tisdag o då e jag inte hemma :(( För vi ska åka neråt i landet oså kanske vi ska åka t köpenhamn o gå på tivoli som e där men vi får se men jag vill va hemma då när dom kommer!! Vill träffa dom eller bara se dom igen. Men ska gå ner för jag tror min farbror e här så vi hörs!!
 
Vill träffa dom!! För har sett dom 3gr nu men jag vill träffa dom för att ta
bild elr krama dom elr nått bara!! <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0