Rolig dag!!

Hellu, jag har haft en grymt kul dag med Emelie!! Haha det vart mycket skratt oså träffade vi 1Ds låtskrivare när han var med sin familj o jag ville inte störa men Emelie gick fram o frågade om de var Savan oså ;) haha oså fick Emelie piska en kille som va utklädd till en tjej för dom hade svensexa/möhippa haha har det på film men dom frågade oss hela tiden o vi ba: NEEJ!! Haha sen så gjorde Emelie det ;) ska träff henne på måndag oxå för hon ska oxå t grönan då för att se Ulrik :) just nu så gör jag inget.. Sitter vid datan för jag o Basse e ensamma hemma så vi sitter i våra rum o inte gör nått!! Nej men ska kolla på sommarkrysset nu tror jag ;) men kanske skriver sen för blogg appen funkar nu :DD<3 Jag just nu!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0