På landet!!

Hellu, förlåt för jag har inte bloggat på några dar men det är nämligen så att jag e på landet o kommer hem på söndag!! Jag bestämde mig för att va kvar här på landet med mamma o pappa för typ alla min kompisar hemma e borta så då e ju inge kul att va hemma när alla e borta så aa.. Just nu så kollar jag på gamla bilder från New York när vi va där i oktober 2010 tror jag att det va men det var iaf 2010!! :P Hehe jag hatar att va på landet o jag tror jag e den ända som inte vill åka till landet, för typ alla bara "åhh vad skönt att komma bort från Väsby tex ett tag oså" medans jag ba "NEEJ, inte landet" För jag tycker det e grymt tråkigt o va här för jag känner ingen plus där vi har stuga så har vi bara 2 grannar o till dom andra husen e väl typ 300m elr nått!! o för att ta bussen så måste man ta bilen till busshållplatsen så vi bor typ mitt i skogen, asså nej men vi har vägen nerdanför oss typ 50m elr nått oså har vi skogen precis vid tomtgränsen!! Så ni kan förstå att jag gillar inte att va här.. Men jag ska kolla på film elr så ska jag kolla på olika klipp elr nått på datan, o juste jag missade Nialls korta twitcam idag men det gör inget han sa inte så mkt plus att den va bara 7min lång! Jag kunde inte kolla för vi va inne på stan (Falun), med mamma o pappa o skickade lite osen så åkte vi till greken o käkade mat!! Jaa du vad har jag gjort mer idag?? Inget särkilt faktist, smsat med min kära bror som e hemma, oså har jag väl suttit framför datan o inte gjort nått :o Men måste gå nu oså kanske jag uppdaterar innan jag kmr hem men jag vet inte för nu e det ÄNTLIGEN varmt o fint väder ute elr varmt o varmt det e sådär, igår va det jätte skönt ute o idag så va det svalare! Men vi ska iaf åka o bada imrn!! :D <3
// Bella

Jag o min bror i NY <3


Kommentarer
Bella<3

Gillar inte heller att vara på landet. Även om det finns mycket aktiviteter. Ha det bra min vän :) <3

2012-07-30 @ 18:56:25
URL: http://likeiwant.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0