Kärlek till er...<3

Ida Skoglar o Emelie Frisk, asså jag kan inte beskriva hur mycket ni betyder för mig. Vi har inte kännt varanda så länge men det känns som att vi har kännt varann i flera år. Ni e helt underbara personer, jag har haft alltid roligt med er dom gångerna som vi har träffats. Ni gillar one direction o det var så igenom vi träffades, jag kan inte beskriva ord hur mycket jag älskar er. Ni e underbara på alla sätt ni får mig att le. Vi har skrattat, gråtit, skrikit, dansat, skämt ut oss fast vi inte bryr oss och mycket mer har vi gjort tillsammans. Om ni ser detta så vill jag bara säga tack för att ni finns där för än o jag hopppas värkligen att vi ses snart för jag saknar o älskar er 2 så grymt mycket!! <3
 
Jag o Ida <3
 
oså Vackraste Emelie!! <3


Kommentarer
FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-07-06 @ 21:21:34
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Ida Skoglar

Saknar och älskar dig med vackrast !! <333

2012-07-07 @ 20:28:29
URL: http://idaskoglars.blogg.se/
Calvin

Fett söt Emelie ;)

2012-07-22 @ 15:21:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0