Just do it

Hellu, just nu så gör jag inget har snackat m bella lite på fb oså. Hehe skulle kolla på tv men e inne på datan ist :P Fast tv:en e igång så sitter o lyssnar/tittar på sommarkrysset! Längtar tills jag ska dit hehe men jag vill bara åka t grönan just nu men ska åka t köpenhamn o gå på tivoli som jag har sagt innan i 1000 inlägg men nu e det bestämd dag att vi åker på fredag oså e vi där bara över dan för först ska vi ta tåget från malmö till köpenhamn sen så ska vi gå runt lite o kika på stan men ska gå till abercrombie & fitch för det finns inte i sverige ;) Vi har ju hollister i Täby o gallerian så det e ju nice att man bor i stockholm för alla stockholms ungdommar går runt m hollister kläder oså ;)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0