Fredag den 13de

Hehe märkte inte att det var fredag den 13de idag!! Men iaf va hos frissan förrgår o jag har typ ass kort hår nu :o Hon klippte 2,5cm på mitt hår för att det var så slitet.. Men iaf om 1D kmr hit på tisdag så kommer jag gråta söder för att jag e inte hemma för på måndag så åker vi ner t Skåne oså e där typ 1vecka elr mindre osen efter det så ska vi åka t dalarna för vi ska åka t landet så vi får se när jag kmr hem!! Men jag kommer typ va hemma t 4augusti för då ska jag t grönan!! :D så har ganska mkt inplanerat i augusti oså ska jag träffa massa m kompisar oså innan jag börjar i skolan ;) Men jag e sjukt sugen på att åka t grönan så ska kolla om nån vill åka dit m mig på Söndag för imrn så e det ju sommarkrysset o då e det ass mkt folk o det e inge kul att åka då fast ska dit t sommarkrysst 2gr i år ena gången så e det 4augusti o då kmr eric o tone dit oså 11augusti så kmr olly murs dit så ska dit o kolla osådär ;) Men nästa vecka kanske jag inte bloggar nått eftersom jag e i skåne plus vi ska åka över t köpenhamn en dag o gå på tivoli med "kusin" oså :) Nej ska göra nått annat nu oså bloggar jag nog imrn!! <3

Hahaha omg vilken gammal bild :o va lite fjortis där :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0