FÖRLÅT!!

Heej!! Förlåt för att jag har inte bloggat men jag e ju på semester så har inte så mkt tid att blogga!! Men jag uppdaterar typ varje dag på instagram så om ni vill ha kontakt med mig elr veta vad jag gör så följ mig på instagram, jag heter @BeellaaT oså kan ni skicka ett medelande på Kik o där heter jag @BellaThysk oså kan ni ju alltid skriva på fb o twitter o heter oxå BellaThysk där på båda ;) Men iaf just nu så ligger jag i hotellrummet i Malmö, så ska ta o stänga av datan snart för jag ska upp tidigt imrn för vi ska till köpenhamn o gå där på stan oså ska vi gå på Tiovli!! Men vi va på malmö centralstationen idag o då gick mamma in på pressbyrån oså ropade hon på mig oså va det en hel rad med one direction asså att de var på framsidan oså, (bild finns på instagram) men fick bara välja 1 så det var skit svårt men tog den som e som en "bok" asså den e som en bok eftersom det var bara om killarna oså ;) men kanske bloggar imrn men man vet inte hur jag gör :) Ha det så bra!! <3


Kommentarer
Emelie

Jag är en 14-årig skrattglad, men ibland smått tankfull och känslosam flicka från Stockholm. Jag älskar allt som har med fotboll att göra, att mysa med vänner & familj, fota, dansa, sjunga. KIKA GÄRNA IN PÅ MN BLOGG :D

Svar: hahah okej jag vet det redan gmn ;D <3
Isabella

2012-07-20 @ 16:39:06
URL: http://myrules.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0