Fint väder

Jag har inte bloggat på ett tag för att det är äntligen fint väder ute!! Idag så har jag solat badat oså mkt mer :) liksom typ äntligen sommar!! Hoppas att detta väder håller i sig nu så att man blir lite brun fast alla säger att jag e så brun redan nu men aja ;p men nu på kvällen så åkte vi till farmor o farfar oså va faster där för hon höll en "klass" om olika ansikts produkter oså! Men aja det kändes bra oså hehe.. Imrn så vet jag inte vad jag ska göra kanske åka in t stan elr nått! Längtar till på lördag för då ska jag t grönan för vi ska kolla på Eric men jag vet inte om vi ska åka karuseller oså men aja vi får se oså får vi se om jag ska va med på flashmoben elr inte ska kolla o höra runt lite bland olika kompisar oså ;) o juste på fredag tror jag så kommer Ida hem från Turkiet så ska träffa henne här nån dag för har inte träffat henne på ass länge tid :o oså ska jag höra av med Bella Emelie oså många mer :) man ska hinna med allt innan den 20augusti för då börjar man på gymnasiumet!! Scary nej men det ska väl bli kul o träffa nytt folk oså :) nej ska fixa mig oså sen gå o lägga mig tror jag för den e halv 1 så aa kanske e dags ;P hehe!! Jag idag!! <3



Kommentarer
Bella<3

Är hemma nu, kom hem aldelse nyss. Men jag har kommer antagligen åka till landet om jag inte får sommarjobb på friidrotten. Jag hör av mig och berättar hur det blir sen. Saknar dig har massor att berätta! <3

Svar: okej, men hör av dig när vi kan träffas som jag skrev förut i smset ;)<3
Isabella

2012-08-02 @ 20:30:49
URL: http://likeiwant.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0