Blogg appen..!

Min blogg app funkar inte fortfarande asså har laddat ner på mammas mobil oxå för att kolla om det funkade där men det gjorde inte det.. Asså jag kan inte logga in men det kanske är så att dom håller på att fixar med blogg appen elr nått :P Men iaf så senare idag så drar jag t vallentuna o träffar Emelie!! :D Kommer bli skit kul att träffa henne igen ;) Men när jag kommer fram så får vi se vad vi gör, hehe vi har bara sagt att jag ska komma t vallentuna osen så får vi se vad vi gör!! Men ska sova nu för kl e 2 på morronen så aa.. Men jag kanske skriver senare idag men det beror på vad som händer o sker ;) <3

Hehe har färgat håret till blont igen!! Men det ser ut som orange o typ gult men vi ska prata m sofie för hennes kompis e frisör oså ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0