Svar på kommentar!! :D

Lou om Glad alla hjärtans dag!! <3:
Åh! Du svävar säkert lika mycket på moln som jag gör :D
Träffade också dem igår, fast var dock inte på flygplatsen. Hörde att det hade varit jättemycket kaos där?

  • Svar: Ja det gör jag, kan inte fatta fortfarande att jag har sett dom :D Okej, träffade du dom på Grand Hotell?? Det vart kaos killarna blev typ mosade o fick springa ut t bilen.

 

One Direction diary om Glad alla hjärtans dag!! <3:

Sv: Ja, jag hörde att det blev kaos där, men kul att du fick se dom ändå :) Åååh tack så jätte mycket sötis! Kram på dig<3

  • Svar: japp ;) Så lite så :) Kram <3


Hej!! Jag kommer bara blogga snabbt för ska söka info t SO provet som jag ska göra imrn eftersom man ska ha info med sig o det själva provet gjorde dom andra i Tisdags men jag o några till hade inte gjort det o vissa blev inte klara så då får vi göra det imrn. Plus på morronen så ska vi bada isvak med klassen om man vill så jag försöker typ tänka igenom om jag ska göra det elr inte.. ;) men måste plugga nu har även HK o NO plus så har man ett t prov på tisdag i Engelska.. -.- HATAR att gå i 9an..

Puss <33

 

Kan nu fatta att jag har träffat dessa snygga killar o snyggare irl ;)<33




Kommentarer
Lou

:D. Måste låsa min mobil, se på bakgrundsbilden för att se att det verkligen är sant!

Såg på nyheterna om det. Stakars killarna haha. :) Fast det uppskattar det säkert också jättemycket. Att det kommer så många!

Nej, var inte på Grand hotell. Dem var på ett hotell bredvid där. Stalkade det hotellet ändra ifrån klockan sju på morgonen (fast dem inte kom för än runt ett). Haha.



Finns lite bilder på min kompis blogg från måndagen om du vill se! :D (bellabajjs.blogg.se)

Kommer också upp på min senare. Då jag har överlistat Itunes.

2012-02-15 @ 20:00:27
URL: http://loou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0