Modell för en dag!!

Som sagt så har jag varit modell för en dag idag o det var skit kul asså jag ville inte gå därifrån.
Jag kan berätta hur min dag såg ut.
Det börja med att på morronen så gick jag upp o duscha oså men inte sminka mig för man ska va heöt nartulig när man åker dit. Sen så packade jag det sista sen så åkte vi in till stan men då var det en stund kvar innan jag skulle va där så jag o mamma gick t donken o åt. sen så gick vi t modell studion som heter The Studio ligger vid Sture plan. Men som sagt kom in dit sa att jag hade kommit oså.. Sen fick mamma fylla i nån grej p en data sen så skulle vi fylla i ett papper med 18namn som får komma dit gratis o fotas. Men iaf så fick jag vänta en stund sen så blev jag sminkad o e jätte nöjd över resultatet osen vänta sen fixa en tjej mitt hår o hon gjorde volym o rakt så hon tupperade håret o platta håret. Fick vänta en stund sen så fick jag komma in o fotas så fick byta om för oså fick jag sätta mig i ett hål i väggen o gjorde olika poser oså fick jag byta om igen eftersom man ska ha 3 outfits med sig men fick prova p lite olika poser oså. sen vänta igen sen så fick vi se bilderna o jag vart nöjd men vill göra det igen så vi kankse ska kolla upp en modellagentaur (?) oså.. :D<33

Kanske inte så bra förklarat men aja.. o kan ej lägga ut bilderna än för fick ej det för mamma för vi ska typ visa pappa först elr så.. ;)

Puss <33


I sommras<3 Imorn så ska jag o Bella träffas :D<33 Love You<33


Kommentarer
Bella<3

Aww... Love you more! Och tack för allt <3

2012-02-29 @ 20:04:38
URL: http://sjunga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0