Frågor!!

Ditt fullständiga namn? Isabella Thysk.. Tänker ej skriva mina mellannamn :P
Hur Lång är du?
1,63
Hur mycket väger du? mobbas ej men lite privat.. 46kg :P
Ögonfärg? blå
Spelar du något instrument? nej
Dina första tankar när du vaknar?
att gå upp typ :P
Vart befinner du dig just nu? inne i mitt rum

Biter du på naglarna? nrj
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Rosa ;)
Har du några husdjur?
nej
Är du singel?
Ja :(
Vem är snyggasst? vem menar du?? Men One Direction e alltid snygga ;)
Vem vet mest om dig? mormor elr Bella <3

Vad vill du ha just nu? vet ej
Rädd för? ehh igen aning mkt
Din första riktiga kärlek? ...
McDonalds eller Burgerking? Donken lätt!!
Sjunger du?
a men för mig själv :P
Vad har du för skostorlek?
34-36 :$
Vill du gifta dig? tror det!!

Kommer du överens med dina föräldrar? jaa, oftast..
din hårfärg? brunett just nu ;)

Vad ska du göra i morgon? Ha Trampolinskolan o Gymmix for kids
Skor du hade på dig idag? Mina uggs
Vad sover du i? stor tröja

Snygg färg? Rosa
Favoritårstid? Sommar!!
Favoritmat och dryck? Thai mat från centrum o cola :$
Hur svarar du i telefonen hemma?
Hej det är Isabella elr om jag känner igen nummret så ba Hallå!!
Vad är du sugen på nu? inget!!
Hur svarar du i mobilen? Hallå, elr om jag inte känner igen nmr så Hej det är Bella
Sov du ensam inatt? ja

Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov ?

Vad var det senaste någon sa till dig? ehh typ ta med dig flaskan in t tvättstugan.
Druckit idag? Cola o juice

Vad är det för väder hos dig nu?
snöar!!
Godaste glassmaken? Vanilj!!

Drömmer du mardrömmar? Nej.. kankse ibland typ :P

Favoritklädsel? mjukisar o linne typ ;)
Favorit godis? Vet ej, typ bubbliz cola ;)
Hur många kuddar sover du med?
2
Längtar du mest efter just nu? Sommar!!
Vem har vart din räddning idag? Bella!!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Inget speciellt?
Saknar du någon just nu?
Jaa, några tjejor som man inte har sett på ett tag :)
Vill du ha barn? Jaa, såklart!! ;)
Är det någonting som är stressigt? Ibland, läxor o prov.. -.-
Längtar du till din nästa födelsedag? Lite..
Är du blyg? ibland

Vad gör du just nu? Svarar på de här frågorna o e inne p twitter o lyssnar på 1D <3
Tycker du att du har fin dialekt? Har ingen dialekt!!
Tycker du om snö? Ja :)
Vad gör du om 10 minuter? Fb, twitter o kollar olika novell bloggar ;)
Hur mår du nu? Bra, lite trött o ont i min fot!!
Vad är din önskan just nu? att jag får träffa 1D eller att åka t London<3
Har du något speciellt cetat? igen aning.. fråga mina vänner :P
Vad lever du på? Familjen, vännerna, 1D, Eric Saade o Jorden ;) hehe
Vad gör du om 5 år? sitter någon stans i sverige tror jag.. OMG jag e 21 då om man räknar m att ja e 16 :o
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? One Direction, Eric Saade o mycket mer <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0