För 4dar sedan så såg jag de 5personerna som är mitt liv!!

Kan fortfarande inte fatta det att jag har sett de 5personerna som fanns i mina drömma o nu så har jag sett dom i värkligheten..<3
Imrn kommer jag träffa ett par underbara tjejer som jag har lärt känna tack vare One Direction!! <3
Älskar alla i #1DFamily o speciellt alla i 1Dswe fan chatt<3


Kommer inte blogga under helgen o kanske inte nästa vecka är upptagen hela tiden plus har massa prov oså ska jag t romme på måndag så jag ska vila upp min fot som jag har typ stukat.. Det var nämligen igår i skolan så skulle jag ställa mig på en bänk som man sitter på ute i komplementet men då satt den inte fast i benen så jag fick hela skivan rätt på högra foten så jag e fortfarande svullen o blå på foten.. Kan lägga upp en bild på bänken o jag säger det den väger minst typ 20kg elr nått den e tung iaf.. Nej ska ta o kolla runt lite sen så ska jag prata m Bella ang imrn efter vi har varit på 1D Eventet inne i stan.. Tror att det blir nog hem t mig men man vet aldrig ;)

Puss <33


En sån bänk fick jag rätt på foten.. En sak säger jag bara AJJ!! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0