Bättre sent än aldrig!!

Hej först vill jag bara säga Grattis igen till Elin som fyller år idag!! :) i 11år har ja kännt dig kanske blir fler år man vet aldrig..! ;) Nej men jag har inte typ kunnat bloggat på dan för va ute en sväng ner t centrum, handla oså blev det t mormor o morfar, men jag har inte tänk på att jag ska blogga men nu kom jag på att man kanske ska göra det.. Haha kollar på när jag har filmat mig sjäkv nu asså kan ni fatta hur tråkigt jag har det?? Men imrn blir det ner till hallen oså får vi se vad för grupp jag ska ha dom som tävlar elr dom som e helt nya. Hahahaha just nu så sitter jag o tittar på nåns twittcam som Astrid länkade på fb som Sandra sitter o fangirlar för han läste upp hennes tweet.. :) MEn vad tyckte ni om melodifestivalen?? Jag tyckte att den sög förutom Loreen, Dead April o lite Sean Banan.. ;) Men vi får se nästa vecka om det blir bättre för då är Ulrik med o jag vet 1 person som kommer sitta framför tv:en då o hon börjar på T o slutar på ove ;) ja ni fattar Tove :) <3 För hon älskar Ulrik som jag älskar 1D o Eric <33 Men ska kolla på fb o twittcamen tror jag nu, kankse skriver imrn vet ej eftersom jag har trampolinskola oså.. ;)

Puss <33


Så ser en trampolin uppe ifrån o det är jag som står på kanten i svart ;)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0