ang. igår!!

Hej hej!! jag bloggade inte igår för att jag inte orkade plus att jag fick reda på att ONE DIRECTION kommer hit till sverige o ha "in flyttnings party" så jag e med på NRJ o tävlar om biljetter o jag hoppas att man kan köpa biljetter sen!! :D asså kan ni fatta hur lycklig man kan va?? :o asså hela igår så pratade alla på 1D swe fanchatt hela kvällen o bytte nummer oså.. :) men asså jag tror inte att jag kommer vinna plus att jag kan inte lyssna på NRJ i min mobil för radion funkar inte så ska väl fråga non utav tjejerna om dom har sagt några namn oså men om jag hör mitt namn asså om jag är i skolan kommer jag skrika asså jag skiter i om jag får konstiga blikar mot mig men jag kommer va jätte glad plus att jag måste ringa in t NRJ då o jag har lagt till deras nummer i mobilen så jag kan ringa direkt men jag hoppas att dom inte säger namnen under nationella proven för då blir jag sur!! nej men ska väl logga in på fb o snacka med tjejerna lite oså kanske får nåns mer nr elr så.. ;)

Puss <33


Snygga boys <33


Kommentarer
Bella<3

YEAH! När är det sista dagen att vara med? Funderar på att göra det men vet inte om jag får :( <3

2012-02-05 @ 14:00:26
URL: http://sjunga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0