26 Febuari!!

Bismillah <3 om OMG!! DE VANN!! :D :D :D<333333333333:
ja är one direktion som justin bieber? :D alla älskar dem :D

  • Svar: Asså många tidnigar säger att dom är som Justin Bieber men jag tycker värkligen inte det ;) Haha kanske inte precis alla men det är över 200pers svenskar som ska på deras Arena tour nästa år i England o Irland :D o Det kanske är över 1000 svenskar som gillar dom o dom blir mer o mer kända hela tiden över världen.. De är 5 underbara killar som har en väldigt bra bromance o skilnader mellan Belibers o Directioner är väldigt stora.. Jag själv gillar inte Justin så det är kanske därför jag tycker att det är en stor skilnad :D

 

O.D.Novell om OMG!! DE VANN!! :D :D :D<333333333333:

Tack så mycket gumman :D <3

Puss och Kram <3

  • Så lite så gumman :D <33 Puss o Kram <33

 


Hej inatt fick jag en väldigt BRA nyhet.. Många kanske vet det eftersom jag har skrivit på twitter o fb men det är så att om jag får för mina föräldrar så ska jag t London nästa år o gå på One Directions konsert!! OMFG kan ni tänka er?? Min kompis har en  biljett över o hon gav den t mig så jag försöker övertala mamma att jag får åka o att jag fyller 17 då det året oså ;) plus att det kmr va vuxna där så att det inte är bara ja o becca :) oså att vi ska bo hos hennes mammas kusin o allt sånt!! Men jag tror att jag får för mamma men pappa är mera svår att övertala!! Men kan ni tänka er när jag fick reda på det asså jag blev helt hyper skakig asså jag kan inte beskriva med ord hur mkt detta betyder för mig!! :D Asså jag har sagt detta miljoner gr tidigare JAG ÄLSKAR DIG Rebecca skit mkt!!! :D :D :D :D :D :D <33333

Puss <333

 

 



Kommentarer
Bella<3

Bella serisöt, 17 år! Och då är jag 15... :O <3

2012-02-26 @ 14:58:43
URL: http://sjunga.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0