1 Febuari!!

Hejsan, det är första febuari idag o Harrys födelsedag Grattis, o han är i LA med killarna så han får firas där ;) <3 haha :)Nej men idag så hände inge speciellt i skolan plugg som vanligt.. Men jag vet typ en grej som Bella ska göra som typ ingen annan vet.. Fast det var jag som kom på idéen. Nej men vad ska jag skriva?? Ska t läkarn imrn så kommer inte va i skolan på förmiddan för jag kan inte åka t skolan sen hem igen för med klassen ska vi t Friskis o Svettis på förmiddagen så kommer nog äta på hemma eller nått.. Nej måste sluta ska äta nu men kanske skriver imorn inte säkert för har engelska läxa t imrn o matte prov o på fredag så har jag tyska prov.. :(

Puss <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0