1 dan utav tävlingen avklarat!!

Nehep jag va inte en utav de 2 vinnarna idag på 1D tävlingen!! :(
Men Grattis till Nathalie o Emily som vann idag :)
Jag kommer ej ha nån chans att vinna så jag kan lika väl ge upp.. Men i sommar om dom kommer hit så ska jag stalka dom med några andra tjejer ;) hehe nej men jag jag kankse kommer va inne i stan mkt då plus att jag har fått många nya vänner som bor inne i stan elr typ 10min med tunnelbanan elr så o jag en halvtimme med pendeln..
Men aja.. måste sluta nu ska äta o önska mig lycka t imrn på Nationella..

Puss <33


Hade jätte kul den dan!! jag är den som håller i ballongen o Bella är i
blåa jackan ;) <3 (bild tagen ifrån 1Dswe fan chatt på fb)


Kommentarer
Bella<3

Va ofta jag är med på en fb bild jag inte visste om :O Finns det fler?

2012-02-07 @ 16:38:11
URL: http://sjunga.blogg.se/
1DStoryTime

Hej! Jag har nyss skaffat en novellblogg om 1D. Kolla gärna in den! :)

2012-02-07 @ 16:57:12
URL: http://onedstorytime.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0