JAG VANN FRIDA TÄVLINGEN!!

Som ni alla kanske vet så vann jag FRIDA tävlingen o jag hade inte alls förväntat mig det. Jag skickade in det som man skulle och hoppades på att jag skulle vinna men jag tänkte äsch jag vinner inte för jag såg sen så var det en hel svart sopsäck med brev då tänkte jag att jag har ingen chans att vinna. Sen idag innan jag skulle ha lektion så ringde min mobil o det var inget nummer jag kände igen så jag svarade "Hej det e Isabella" och i andra änden "Hej jag heter (kommer inte ihåg hennes namn) o jag ringer ifrån FRIDA förlag är detta Isabella?" "jag ba aa" "jo det e såhär att du har vunnit one direction biljetter" "CHOCKAD o jag blev typ stum o sa okej" "jo jag kan förstå att du e chockad men vi tar o skickar hem dessa biljetter till dig" "jag sa Tack" sen efter så trodde jag att det var ett skämt men sen så gick jag in på hitta.se o kolla upp nummret och gick in på fb o kolla om det va sant o det va sant för hitta.se visade att det var FRIDA tidningen o på deras fb sida så stog mitt namn först oså hade vissa grattat mig. Sen så hade jag största smilet på mina läppar o min lärare frågar vad som var så kul o jag svarar med chockad röst o nära till gråt att jag hade vunnit one direction biljetter o alla i min klass kolla på mig o min lärare fattar inte vad jag pratar om så dom i min klass vet att jag älskar killarna svarar att det är ettt pojkband o att jag hade vunnit biljetter för att se dom live på en konsert! Jag skrev på fb twitter instagram o till min mamma hehe. men sen så ringde jag mamma o berättade att jag hade vunnit oså. Efter jag fick reda på att jag hade vunnit så har jag inte kunnat sluta tänka på det eller prata om det e så glad!! :D



Kommentarer
sofiasandelin.blogg.se

så glad för din skull :)

Svar: Tack Sofia! :)
Isabella

2012-12-07 @ 23:14:42
URL: http://sofiasandelin.blogg.se/
Derya

Lucky!!!!! Hur gick tävlingen till? :)

Vill också gå på killarnas konsert :(

2012-12-10 @ 19:37:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0