2dar kvar

Jag har bara 2 vanliga skoldagar kvar för vi slutar på onsdag!! Wohoo plus jag kan få en kusin när som helst. Det e planerat att hon ska komma här i veckan så vi får hoppas på det o jag hoppas att mina biljetter kommer oxå denna vecka! Men i fredags efter skolan så träffa jag Ida vi drog till Täby c o kolla lite på olika saker käkade på donken plus jag köpte fit me fundation(?) för min som jag har nu e nästan slut så behövde en ny!! I lördags så åkte jag mamma o pappa in till stan för att gå på julmarknad men det blåste o snöa skit mkt så vid ett tillfälle så såg jag inget för min mössa var typ för halva ögonen plus jag hade luva oxå på mig plus jag höll på typ blåsa iväg kändes det som :o idag så köpte vi en gran oså åkte jag in till stan för skulle möta några kompisar plus vi skulle träffa Sam pepper som vi gjorde oxå!! :D men jag hade kul den lilla stunden som vi va där!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0