Varför gråta över några som vet inte äns att du finns?

Ibland så tror jag mina kompisar (som inte gillar 1D) tror att jag e galen för när jag ser vissa bilder, interjuver elr nått annat så kan jag börja gråta hur lätt som helst.. o ni tänker varför gråta över ett par killar som inte vet att jag finns så jag kan säga dig det att jag har varit ett fan innan många andra som jag känner blev det. för man kan säga att jag var med ända från början för jag gillade dom innan WMYB kom ut o jag började gilla dom typ 2månader efter finalen, så om nån kommer fram till mig o säger att jag inte är en #TrueDirectioner så kan jag säga att det är jag visst det o jag kanske inte har träffat det för varje tillfälle så har jag inte varit hemma förutom i Febuari o då såg jag dom i 3sek på Arlanda o vet ni en sak jag tycker att det var så j*vla värt att skolka för jag fick se min högsta dröm o jag fick va med ett par underbara vänner som jag har lärt känna igenom killarna. Min familj/vänner blir tokig på mig för att jag pratar såå mkt om dom.. o i Lördags så va det en tjej som fick träffa dom igenom "Kvällen är din" o jag grät så mkt asså jag har aldrig gråtit så mkt t ett program förut. Vill ni veta varför jag grät jo visst va jag avensjuk att det inte var jag men den tjejer FÖRTJÄNADE att träffa dom så inget hat till henne, jag kände mig stolt för de är såå underbara o ja det kändes lite som att jag kommer aldrig att få träffa min högsta dröm.. Ni kanske tycker detta e ett K-bry inlägg men jag vill bara att folk ska förstå att de inte bara kändisar utan de e rikiga personer precis som du o jag o det är ju oxå det som e lilla extra med dom för dom stöttar oss fans asså allt de e helt perfekta! o ni kanske tycker att de e bögar vet ni vad jag säger då?? JAA DET ÄR DOM.. ASSÅ VÄNTA BARA TILLS LARRY STYLINSON kommer ut som Emma säger hela tiden!! Ni kanske tänker USCH ett par bögar men det är det att de är som bröder till varandra o deras bromance är oslagbar!! Men jag ville bara säga TACK TILL ONE DIRECTION (även mina 5pojkvänner) för att ni e helt underbara o fortsätt att va er själva o låt inte erat magment ta över er o styra er allt för mycket!! För ni börja längst ner på trappan o har nu kommit ända till toppen! <333



Detta e första bilden tillsammans som One Direction<33


Kommentarer
Bella<3

Awww...Va fint du skriver!!! Grät nog en skvätt<3

2012-04-18 @ 16:35:31
Daniella

ÄLSKAR DIG FOREVER <333

2012-04-18 @ 17:13:12
URL: http://onlymedaniella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0