Fortfarande sjuk!!

Postat av: Anonym

Vad betyder det???

Svar:
Det kommer från en interljuv som det gjorde för länge sen men det betyder 2 bananer för ett pund (engelska valutan/pengar) o 3 bananer för 1 Euro (den valutan som e kris i Europa bl.a Grekland).


Men iaf så e jag fortfarande sjuk o e hemma från skolan.. Men jag kanske ska gå t skolan imrn men det beror på hur jag mår. Men iaf så har jag inte gjort nått nu när jag har varit sjuk, varit hemma tittat på tv typ det ända. Men i helgen så var jag nere i hallen för att kolla på UVGK-cup o det gick bra för UVGKarna i tävlingen. Ja vad ska jag säga? imrn så ska jag träffa Bella för vi måste träffas innan hon åker t spanien nästa vecka o jag åker upp t landet på torsdag o kommer hem på söndag/måndag. Men på påsklovet så ska jag träffa några tjejer som jag inte har träffat på ett tag så det ska bli sköj.. Nej men ska försöka hitta en bra film som jag kan titta på.. ;)

Puss <33


ska bli kul o träffa några utav er igen tjejer!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0