Förlåt!!

Men jag kommer inte kunna blogga så mycket nu här nästa vecka oså för jag har jätte mycket som ska va klart har 2prov (som jag vet) 1 omprov i Kemi o 1matteprov som jag har inte gjort, sen så har jag miljoner läxor plus att alla bokloggar om krigsromanen i svenskan ska va klar o frågor i So så HATAR att gå i 9an o att man va sjuk 2veckor innan påsklovet så att man har typ missat allt.. men iaf igår så va det Nationella i Engelska o det gick väl sådär.. sitter i sånhära sär grupp för de som har det svårt i skolan o dyslexi osv.. men idag så fick jag reda på att jag kom in på Åva gymnasium Wohoo!! för väsby la ner linjen för att det va för få som sökte.. men a har pratat m Dani o Bella i telefon denna vecka oså har jag kollat på Liams twittcam men missa typ en kvart för va i skolan så när jag fick reda på det utav Dani o Ida så drog jag från matte lektionen o hem, hehe.. men iaf så fyller jag år om 17dar o ska på konsert om 8dar!! Längtar ihjäl mig oså min kompis fick va tjejen i Break of Dawn som han tar upp på scenen!! ahh e skit glad för hennes skull!! :D Nej men ska kanske börja fixa mig e rätt så trött men a vi får se!! <33

Pussen<33

Jag, igår:

*Tjockis*


Kommentarer
världens bästa ängel <3

SV: Love you no matter what<3



FIN DU VAR! <3

2012-04-21 @ 07:39:30
URL: http://onlymedaniella.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0