2veckor kvar/14dar kvar!!

Hejhej!! Detta blir ett snabbt inlägg, va i skolan idag som vanligt o har JÄTTE mkt saker som ska va klart t på fredag o jag har inte äns börjat.. Men imrn så blire åka t Åva gymnasium i Täby för att kolla om det är bra oså eftersom jag har sökt dit o Tove ska göra det o a ;) Men ska lägga mig nu o försöka sova, sommna inte förns vid 1-2tiden inatt.. Så kom försent t skolan idag men a inget intressant oså.. Men kommer ej kunna blogga på Fredag elr Lördag för ska t Miranda efter skolan på fredag oså ska jag på konsert på lördan o ska sova hos Miranda från Fredan t Lördan för hon bor typ 10min m tunnelbanan elr nått sånt från Globen så det blir Nice!! ;)

God natt o dröm sött o kankse bloggar imrn!! <33

Miranda o Moa<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0