19dar kvar tills min födelsedag!!

Bella<3 om Varför gråta över några som vet inte äns att du finns?:
Awww...Va fint du skriver!!! Grät nog en skvätt<3

Jag: Aww, tack gmn det betyder mkt!! Haha sweet ;)<3


Halloj!!

Jag va lite busig idag för jag gick en halvtimme tidigare från matten idag för Dani o Ida skrev att Liam va live på sin twitcam o då skyndade jag mig hem så han se lite utav Niam moment o Ziam momet så såg jag hela oså sa Louis hej till oss!! o han kankse sa Hej t min tweet elr nån utav dom andra brudarna från sverige (chatten) för jag skrev oså nån sek efter så sa han sverige men jag hörde det inte oså.. ;) Men iaf imrn så är det Nationella Prov i Engelska o kmr gå skit för SUGER verkligen på engelska.. Har ass mkt att göra men jag orkar inte plugga så ska väl göra det här i helgen elr nått.. Jaa vad ska jag mer säga?? När jag gick ifrån skolan så ringde jag upp Dani o hon bor i Umeå o hon har skit söt dialekt fast hon tror inte p mig för hon hatar sin dialekt o det var värkligen skilnad men vi stockholmare säger ju att vi inte har nån dialekt fast vi har det o a.. Ja du jag kmr typ blogga 1-2 gr per dag om jag hinner för har ganska mkt att göra nu för allt ska typ va klart t nästa vecka oså ska jag göra omprov o prov som jag inte har gjort oså.. o på Tisdag eftermiddag så ska jag o Tove t Åva o kolla hur det är där oså ;) Nej ska väl ta o göra nått vettigt som att plugga elr nått sånt ;)<3

Puss <33


Miss u gmn<3 Vi MÅSTE träffas snart typ som i helgen elr nått..<3


Kommentarer
Daniella

SV: Självklart babe! Måste göras oftare.

SV2: LOVE YOU AGAIN<3

2012-04-18 @ 19:21:46
URL: http://onlymedaniella.blogg.se/
Bella<3

Jag ser ut som en ko!!! :P Men vi är söta ändå :D <3

2012-04-19 @ 17:09:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0