Ska fixa blogen snart..!!

Som rubriken så ska jag fixa bloggen lite som byta design oså ;) jag ska väl få tillbaka blogglusten som jag har inte haft ;) nej men jag har inte varit i skolan igår o idag för jag fick feber i onsdags kväll så a det var ingen idé att gå t skolan då oså har man för söta vänner som bryr sig o säger krya på dig oså :) Man kan inte ha bättre vänner ;)<3 men nej just nu så kollar jag på hockey o nu tänker ni what ?!? kollar hon på hockey, o då säger ja det gör jag o jag har alltid tyckt om hockey sen jag var lite o när jag va liten så ville jag börja på hockey men jag fick inte :/ men jag har åkte skridskor sen jag var 2 år o jag e uppväxt i ishallar för min brosa spela hockey o min pappa var lagledare så kankse uppenbart ;) o imrn så kanske vi ska åka iväg o kolla på en match i järflla elr pappa o min  brosa ska det för det är en "lag kamrat" till min brosa oså känner vi dom osådär ;) nej men ska väl göra nått nu eftersom det är halvlek kanske gå ner o hämta dricka elr nått :)

Puss <33


skolfotot <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0