Sitter i skolan..

Som jag har sagt tidigare så kommer jag bara har lust o nu så har jag tråkigt elr rätta sagt tittar på när Hanna o Halala dansar o sjunger elr dom tränar till 9ornas show som vi ska hålla vi nior ;) Jag ska va modell oså :) men jag har inte tränat hittils (?) för jag har sån hosta så i vissa lägen så hostar jag så att det känns som att jag ska spy elr så får jag inge luft men jag får se om jag ska träna idag för jag mår iaf bättre :) ska se om jag orkar med gympan om jag hostar som en galning då så ska jag inte träna men annars så ska jag det :) men aja ska fixa olika låtar oså nju t dom men kanske skriver mer sen :)

Puss <33


Vill tillbaka hit o se Eric Saade engång till <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0