Nu till.....

Tar bloggpaus från o med nu för har mycket plugg oså när man är klar med läxorna så ska man äta byta om sen åka på träningen o jag kommer inte hem förns kvar i 10 imrn o idag så kom jag hem kvart över 9 så åt jag sen så duscha fixa sig kolla lite på datan sen lägga sig i sängen o titta på tv asså jag hinner inte blogga så det är därför jag tar bloggpaus... o Gabriella ska vi ses på Fredag?? o jag ringer dig imrn för jag hade träning när du skrev på fb ;) Love You <33 plus man går runt o sjunger ELEKTROPOP hela tiden o i skolan på träningen överallt så hör man den den går tom på radion :o haha han blev kändis över 1 dag med den låten o den finns ju på spotify oxå oså :P men ha de bra så hörs vi snart hoppas jag ;) <3

Puss <33


Mitt livs glädje :D Älskar dig allra Bästavän <33


En sammanfattning utav eric saade på grönan som grönalund har gjort ;) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0