Går dagen !! :)

Hejhej !! jag har inte bloggat på ett atg för jag har inte haft lust att blogga o jag funderar på att starta en ny blogg ;) men iaf, igår så bowlade vi med klassen på olearys i kista oså åt hamburgare efter ;) riktigt roligt o mysigt va det :) men just nu så läser jag olika blogar och lyssna på musik ;) åhh jag vill ha en bärbar data :P orkar inte ha min stationera data eftersom den är kopplad t min tv edtersom den är så stor så att jag kan ite ha en data skärm oså :P vet inte vad det är för storlek men jag har typ storklek 36 elr nått på den o den står på mitt skrivbord oxå men kanske får en i julklapp iaf låter det som det på min pappa oså i januari så ska jag få convers från new york o kanske nya iphone från NY för brosan åker dit i då så a vi får se eftersom jag vill ha en ny mobil oxå för min samsung är rätt så ny men den e helt cp :o har redan fått lämnat in den på lagning 1 gång o det är en samsung galaxy mini så a :S men iaf så ska jag sluta skriva nu o göra nått annat ;)

Gårdagens outfit:

(suddig bild jag vet)

Puss <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0