senaste dagarna..!

Tjena!! jag har inte kunnat bloggagt på ett tag men det är för att jag har haft no prov o jag har massor med läxor prov och uppgifter till denhära veckan och nästa vecka :( men just nu så har jag svenska sen så har jag bip test på idrotten :( men jag hoppas att jag kommer få ett bra resultat ;) min lärare kom precis in men hon märkte inte att jag hade bloggen uppe :D det är ju skit bra eftersom vi har en sträng lärare :p nej men jag skriver väl mera sen kanske :) o jag kommer inte kunna blogga i helgen för jag har tävling o imorron ska vi fira mig efter som jag fyller år på LÖRDAG :D hoppas att dom inte sjunger för mig på tävlingen för då blir det pinsamt :P men jag skriver sen :)

Puss <33

valborg
har skolans data ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0