GRÖNAN!! :D

TJENA !! jag har precis kommit hem från grönan ;) vi va där t kvart i 10 för då tog vi spår vagnen osv.. men jag har iaf haft skit kul har åkte TWISTER 2gånger första gången stog vi i typ 45min kö innan man fick åka men den var skit kul speciellt första baken som luta ass mkt :P har åkt INSANE 1gång ;) FLYGANDE MATTAN typ 3gånger.. UPPSKUTET 1gång.. JETLINE typ 3-4gånger.. KVASTEN 1gång.. POP EWPRESSEN typ 3 gånger.. LUSTIGA HUSET 1gång..  LYKTAN 1gång.. ehh a det var väl de som vi åkte vi va där från 2-3tiden t 10tiden på kvällen ;) men jag har haft skit kul men jag kommer inte få GULDKORT utav mina föräldrar elr betala själv :( jag som vill ha det :p för jag kommer typ åka in t stan mkt i sommar iaf t grönan för det var sjukt länge sen jag var där :P nej men ska väl hitta på nått :P kanske kolla på film ;) jag va där med MAddis, Elin, Fiffi, David o ANdré ;)

Puss Isabella<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0