Ang trampolinen...


Jag har inte tränat på ett tag men det är för att jag har inte haft tid och jag har inte mått så bra så jag har inte slutat på Trampolin så att ni vet ;) för vissa är det nödvändig info men jag vill bara ha klart för er att jag har inte slutat på trampolin men jag har tagit en paus här under sommarlovet o ska köra rehab istället oså ;) nej men idag så har jag inte gjort något alls utan att ha vrit hemma för jag har sån huvudvärk :( hade det igår oxå :( men jag tror att det är vädret som gör att jag har ont i huvet :P jag har precis tjafsat m min brosha o han e så irriterande :P nej men ska väl ta o göra nått ;)

Puss <33


Uppvisningen i centrum ;) o UVGK är den BÄSTA klubben som finns vi äger alla :D<3


Kommentarer
Jenny

Hej! Jag är på jakt efter någon som kan lära ut lite trix på trampolin/studsmatta. Jag har några 11-åringar som vill lära [email protected]

2013-06-05 @ 22:34:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0