Stadium sports camp 2011 <3

Jag tänker berätta lite kort m hur min vecka har varit :)

1dan: så åkte jag dit t ssc o jag var jätte nervös sen så när vi kom fram gick vi t inchekningen och då fick jag reda på vilken grupp jag skulle va i oså vilka ledare. SEn så visade en utav ledarna rummet o vi hade de största rummet på hela sports camp vi sov 32tjejer i ett o samma rum. Jag tog en säng o bäddade sen så bytte jag om sen gick jag ut med mamma o pappa o kolla runt lite sen så gick jag till samlingen o då skulle man gå till dom grupperna som dom ropade upp äns namn så jag blev i den bästa gruppen 62 <3 vi samlades o sa våra namn sen gick vi t fridrotts hallen för där skulle alla sporter samlas för sen gå in i hallen d'är alla föräldrar oså satt. det var fullt ös i friidrotts hallen för alla ville höras asså sin sport. sen gick vi in o vissa utav os hjulade oså. sen tror jag först så ropade de ut vilka sporter o han sa har jag glömt några så sa alla gymnaster (asså vi) GYMNASTIK o då tog han nått annat oså tillslut så sa han gymnastik o alla jubla. och så sa han om nått om varje sport oså, sen så uppträde en tjej i lina uppe i luften sen så kom Sean Banan o sjöng o dansa.sen efter det så hade vi rund vandring sen så skulle alla gymnaster samlas i hallen där vi träna o gick igen lite regler oså. sen så hade vi träning tror jag osen middag o sen at sen kvällsmål sen klockan 10 så hade dom möte varje kväll sen halv 11 så skulle det vara tyst o släkt men dom kom o sa åt oss att va tysta minst 5gr..

Det var första dan sen så kommer jag fortsätta med dag2 osv..<3

Puss <33


Bästa gruppen <3 Grupp 62 <33
Ni tjejer e bäst kommer aldrig att glömma er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0