Blogg paus avslutad!! (förtillfelet) (?)

Ursäkta min dåliga svenka men det är inte så att direkt att jag kan stava alla ord rätt men aja ;) det blev inte att mamma skulle stå ute på väddö på Elmsta natta utan att dom hade glömt bort det :P men vi åkte dit igår iaf för att bara kolla oså ;) dom beräknade att det skulle komma upp till 40tusen besökanden igår o det var mycket folk.. Vi ska troligt vis inte åka t landet för mormor kommer hem för morfar skulle t läkarn oså! så vi stannar hemma o kanske åker t landet här i veckan men aja ;) då kanske det blir många gånger på kvarnis (kvarnbadet ligger i vallentuna) elr andra ställen som vaxholm elr nått :) här om dan så var pappas kusin här med sin smabo o sina 2 barn det var kul fast varnen är 6-7 p 3-4år vet ej ;) men dom brukar komma en gång under sommarn så då kom dom :) mamma tog bilder med sin kamera :) nej men Saknar alla mina vänner o grupp 62 på sports camp o UVGK speciellt o min underbara bästavän Gabriella Christenson som får ta o komma hem!! när hon har kommit hem från Leksand så blire att va m henne o det är om en vecka för nu e hon p landet o har varit där ty 2 veckor elr nått :o det känns evigheter!! nej men när hon kommer hem så blire antagligen hos henne elr hos mig elr kanske non annan stans som kvarnis, märsta elr nått ;) men ska väl kolla va brosan gör för skojs skull det känns evigheter sen man träffa han för antaligen så e han hemma men då e Sofie här (hans flickvän) elr så e han hos sofie oså jobbar han oså men aja han e ju 18 så kanske inte så konstigt att man inte ser han medans jag e bara 15 så a :P o jag måste va m min underbara bebis Marie !! <3 HAr inte träffat henne över på en månad asså skit :o o sommarlovet e ju snart slut :( men man ska ta vara på tiden ;) oj vilken långt inlägg o säkert träkigt men aja :P Hare Kul :D

Puss <33



Kommentarer
mini

Det var ett bra inlagg Miss you kommer hem imorgon :)

Da maste vi bara ses

2011-08-01 @ 22:53:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0