9 dar kvar :D

Shululu !! Idag har jag vart hos amanda hela dan ;) vi bada typ hela tiden det var 30grader i deras pool o dom har ner grävd pool så a det var skönt ;) sen så spelade vi kubb o det var faktist ass kul ;) sen hem o äta o nu sitter jag här i min säng o gör inget :P imrn kanske jag ska åka till kvarnis (kvarnbadet) elr kanske märsta badet m familjen ;) det är ass skönt med detta väder ;) Äntligen sommar igen :D nej men ska väl hitta på nått kanske gå ut o göra nått :) o i onsdags så firade jag ju halala o det var jag halala lina tove o fia ;) det var grymt kul så jag ska träffa tjejerna på söndag :) o på söndag fyller min bebis år nämligen MArie :D <3 Saknar dig tjejen ass mkt :'( men jag kommer nog inte kunna blogga så mkt nästa vecka för vi kanske ska åka non stans kanske åka o hälsa på moster o kusinen non dag ;) haha tycker lite synd om min brorsa som kommer va hemma hela tiden :P nej men ska hitta på nått nu :P

Puss <3


från midsommarafton på landet ;)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0