7dar kvar :D<3

Shululu!! Idag så va jag m mina tjejer ;) asså det var jag Tove Lina Halala o Fia ;) hade ass kul :) vi lyssna på musik snacka en massa skit o ja busringde elr gjorde vi det ;) hahaha nej men så mkt som jag har skrattat idag har jag inte gjort på länge jag skratta så att jag grät o det gör man inte varje dag :P nej men imorrn om det är fint väder så ska jag åka o bada o på tisdag så kanske jag ska va med MIN Bella <3 Saknar den tjejen grymt vi har inte sätts på evigheter :( vi träffades sist några dagar innan hon  åkte t Grekland o det är för 3 veckor sen elr nått asså det är fööör länge :( men jag ska ta snart o titta på film ;) men skriver mer imorn tror jag ;)

Puss <33

(7dar kvar t ssc jag räknar ner ;) )

Dagens outfit:

Linne: Gina Tricot
Shorts: vet ej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0