6 dar kvar :D<33

Tjena!!
Idag har jag inte gjort nått typ :p varit hemma o kollat på olika bloggar lyssna på musik oså :P
imorron så blire t Bella tror jag men vi ska iaf göra nått innan jag åker iväg ;)
Saknar den tjejen grymt mkt <3
nej men ska väl äta snart o kolla på ytliggare(?) en film :)
Längtar grymt mkt t på söndag t ssc <3
hoppas att jag träffar massor m nytt folk ;)
Jag åker nämligen ensam så a :)
Det blir första o sista året :(
jag e ju nämligen 96a så a det är lite trist men jag har velat att åka dit
redan när jag gick på innebandy så a ska väl hitta på nått ;)

Puss <33


Bella o jag sist när vi träffades <3 Älskar den tjejen grymt mkt <3


Kommentarer
G

Mupad bild på mig :P MIss you<333 Nu fattar jag meningen men högerklicka tänkte ta bilder :D hhihi sorry

2011-07-11 @ 19:30:16
URL: http://bellobella.blogg.se/
I

Haha nejdå :P saknar dig med fast vi träffades idag ;)<33 haha okej :) vadå förlåt?? <3

2011-07-12 @ 22:06:45
URL: http://imet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0