4 Juli

Tjena!! Idag så har jag varit med Halala nere i centrum kolla runt oså fikade vi ;) sen gick vi hem t henne va där lyssna på musik kolla p tv o spela kort ;) skit sköj hade vi :) elr idag o idag det är ju tisdag idag nu men aja :P men sen senare idag så ska jag o mamma åka t gymmet o träna ska köra kondetion mkt o styrka och mkt stretsing (?) sen så vid 6tiden s ska jag möta Lina o Tove nere i centrum för vi ska köpa Present t Halala :) ska bli roligt att få träffa dom tjejerna :D nej men på onsdag så vet jag inte vad jag ska göra kansle va m bella o kanske va m tjejerna ;) det beror på ;) nej men ska ta o gå lägga mig nu :P för att orka imrn :) + jag har fått sommar kort nu så jag kan åka kommenalt dygnet runt ;) fett nice :)

Puss <33


från igår ;) asså söndags <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0